
Dilluns, dia 18 d’agost, a les 19 hores, a la Sala de Convencions del Museu Cerdà de Puigcerdà, va tenir lloc la presentació del llibre: “La ciencia actual”, de Manolo Suárez, editat per l’editorial Stonberg.
El llibre explicita un seguit de coneixements científics recents per a poder reflexionar sobre el present i el futur de la societat. Es parla sobre què és la ciència, sobre la seva divulgació i el poc reconeixement que té a la nostra societat. Sobre la IA, els nous tractaments contra el càncer, les teràpies gèniques, els microplàstics i un llarg etcètera.
L’autor va reflexionar, també, sobre els greus problemes mediambientals dels quals en som responsables i sobre la necessitat de posar-hi fre si volem tenir un futur mínimament esperançador.
