Presentació

Jordi Baqués presenta “Bel·lònides” a Puigcerdà

Presentacions de llibres

Dissabte, dia 31 de gener, a les 19 hores, a la Sala Pilar Prim de la Biblioteca Comtat de Cerdanya de Puigcerdà, va tenir lloc la presentació del llibre: “Bel·lònides. La història que va canviar les nostres vides”, de Jordi Baqués Artó.

Es tracta d’una novel·la històrica que narra la vida de dues generacions de la nissaga dels comtes-reis catalans, entre els segles XII i XIII, que van dominar vastos territoris al nord i al sud dels Pirineus.

L’acció està fortament relacionada amb la Cerdanya i l’origen de la vila medieval de Puigcerdà.

L’autor ha destacat que va estar tres anys documentant-se per fer la novel·la i que conté diversos elements històrics, com els càtars, la dinastia catalanoaragonesa, els templers, la fundació de Puigcerdà o la batalla de Muret, però també conté ficció i elements com la màgia i la bruixeria.

Jordi Baqués i Artó
Jordi Baqués i Artó durant la presentació del seu llibre